Houdt van schrijven, eten, wijn en mannen in pak.

woensdag 21 november 2012


Ik ontdekte hem een paar maanden geleden. Je kent het wel, je verveelt je, zoekt en dwaalt op het internet en komt dan de meest rare dingen tegen.
Ik heb uren lang alle plaatjes en berichten bekeken. En gelachen.  

Waarschijnlijk ken je hem wel. Zo niet dan moet je hem zo snel mogelijk leren kennen.
Kakhiel. Kakhiel is een held. Mijn held.
Elke dag Twittert een anonieme man (dat is het enige wat we van hem weten) alles wat in hem opkomt. Dingen die jij niet durft te zeggen, post hij zonder moeite. 

Hier. Alsjeblieft. Jou dagelijkse dosis Kakhiel.



Persoonlijke nummer 1 favoriet




Gemaakt door een Kakhiel Fan
Volg Kakhiel  hier of hier

1 opmerking:

  1. Ik kende hem al, maar ben geen enorm fan ofzo. Ik volg hem zelf niet, maar zie wel regelmatig mensen die hem RT'en en dan lees ik zijn tweets ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen