Houdt van schrijven, eten, wijn en mannen in pak.

donderdag 22 november 2012




Sinds dag één hebben we elkaar niet meer uit het oog verloren. Het is twee handen op één buik. Koek en ei. Onafscheidelijk.
Hij ziet er geweldig uit, perfect van formaat en ik sleep hem overal mee naar toe.
Nee. Geen Tatum Channing.

Welcome to my crib!







Ik heb mijn iPad nu een half jaar. Zoals je ziet ben ik geen fanatieke App–updater.



Alles staat in overzichtelijke mapjes. Niks lelijks over mijn mooie zwarte mapjes. 



Met de Shibuya Cam App maak je leuke achtergronden. Zo liep ik wekenlang met Big Mac’s op mijn achtergrond. 



Nee, een echte iPad gamer ben ik niet. Toch is wc papier zo snel mogelijk van een rol afhalen erg leuk (IDP).
Triple Town is heel erg verslavend, bij RRC HD vlieg je als een kip zonder kop over de weg en Ruzzle (Rumble vond ik leuker klinken) is niet leuk voor mensen met een lage woordenschat (mensen zoals ik dus).
Zoals je ziet ben ik een echte krent. Ik weiger 3 euro voor een game te betalen als ik weet dat ik hem binnen 1 week zonder pardon van mijn iPad afgooi.

1 opmerking:

  1. Ik vind Little Alchemy een hele leuke gratis(!) game. Je moet er van houden, maar als je eenmaal begint is het erg verslavend!

    BeantwoordenVerwijderen