Houdt van schrijven, eten, wijn en mannen in pak.

zaterdag 4 januari 2014



‘Beste 2013’
 


Het was het jaar waarin ik 17 werd.
Nu is 17 niet zo'n heel bijzondere leeftijd (alcohol mocht ik al, nu niet meer, waarvoor dank). Het was ook het jaar waarin ik (veelte lang) over het halen van mijn rijbewijs deed. Het heeft maar liefst 8 maanden geduurd.
Mijn zus baart nog sneller een kind.
In juli zag ik ineens het licht en liet ik bij het CBR trots mijn rijd kunsten zien. Zij waren ietsje minder enthousiast als ik, maar ik slaagde.
In één keer (jawel mensen).
 
En ik ging op reis. De jaarlijkse ski vakantie in Oostenrijk en de Milaan trip met vriendinnen waren geweldig.
Ik heb nog nooit ZO vaak pizza gegeten in één week.
 
Het was ook het jaar waarin ik voor de tweede keer tante werd.
Iets wat onbeschrijfelijk mooi en bijzonder is.
 
2013, jij was in je geheel geweldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten